یادداشت های اجتماعی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت یادداشت های اجتماعی


سپاهان درب
فیلم | لحظه تیک‌آف ایرباس هما از فرودگاه هامبورگ
اینم بازار داغ گدای خارجی!
هر خبرنگار یک درخت!

۲۷۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

علت سیاسی حرف زدن مهران مدیری در برنامه دورهمی

درباره نماز جمعه هر قدر امام جمعه پایگاه بیشتری در خود آن سامان داشته باشد بهتر می تواند نقش ارتباطی دو سویه را ایفا کند و در غیر این صورت وجه انتصابی و سیاسی او بر جنبه مذهبی می چربد.

حتما دیدن چهره دایناسور در این صفحه برای شما کسالت آور است، اما گوگل برای شما یک سرگرمی‌دست و پا کرده است.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا بر این باور است که رفتارهای رهبر کره شمالی نشانگر تصمیمات منطقی و عقلانی است که وی برای تضمین حیات رژیمش اتخاذ کرده است.

بیش‌تر هارد درایوها از پیش فرمت شده‌اند و وقتی آن‌ها را تهیه می‌کنیم آماده استفاده هستند. اما نیاز به فرمت همیشه وجود دارد و ممکن است روزی بخواهید شما هم این کار را انجام دهید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران نسبت به موضوع اخیر مطرح شده در خصوص توزیع مواد مخدر دولتی به معتادان واکنش نشان داد.

در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چه‌طور می‌شود زیرنویس‌های فارسی‌تان را به‌راحتی با محتوا‌های مختلف هماهنگ کنید و آن‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکل، نمایش دهید. در ادامه همراه ما باشید.

پس از اینکه یک تلویزیون محلی روسیه اعلام کرد که استفاده از اسپینر در حال تبدیل شدن به ابزاری است جهت یکپارچگی اپوزسیون های مخالف سیاسی، بلافاصله سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این کشور اسپینرها را وسایلی اعتیادآور قلمداد کرد.

محققین دانشگاه MIT در اقدامی جالب از Wi-Fi و AI برای تعیین حالت احساسی شما بهره می برند! این محققان الگوریتمی را ایجاد کرده اند که می تواند ضربان قلب هر فرد را از سیگنال های RF دریافتی شناسایی و اندازه گیری کند.

وزیر دادگستری معتقد است که آموزش‌های لازم باید برای کودکان صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای امثال آتنا نباشیم.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/