یادداشت های اجتماعی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت یادداشت های اجتماعی


سپاهان درب
فیلم | لحظه تیک‌آف ایرباس هما از فرودگاه هامبورگ
اینم بازار داغ گدای خارجی!
هر خبرنگار یک درخت!

سال جدید در حالى آغاز شد که وضعیت چندان مناسبى بر فضاى معیشتى مردم حاکم نیست. پى بردن به این موضوع خیلى سخت نیست، کافى است در این روزهاى دید و بازدید عید از اقوام و آشنایان در مورد کارشان بپرسید، مخصوصا افرادى که در مشاغل مربوط به تولید فعالیت دارند.


بخشى از این وضعیت را میتوان به سیاست هاى دولت مربوط دانست، اما بخش عمده اى از آن مربوط به رفتار تک تک ماست. 


از خود بپرسیم که تا کنون چقدر به تولید ملى اهمیت داده ایم؟ چقدر توجه کرده ایم اجناسى که تهیه میکنیم ساخت کدام کشور است؟ اینکه در برخى موارد اجناس باکیفیت ایرانى موجود نیست نمیتواند توجیح مناسبى براى غافل شدن از تولید ملى و کمک به بهبود وضعیت اشتغال باشد. 


انگیزه توجه به این موضوع هنگامى افزایش مى یابد که بدانیم با رونق گرفتن تولید داخلى وضعیت اقتصادى کشور، مشاغل تولیدى، صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته همگى رونق خواند گرفت که قطعا اثر این رونق در زندگى تک تک ما نمایان خواهد شد.


یکى از اولین قدم هایى که مى توانیم در این راه برداریم این است که از این پس هنگامى که براى خرید اجناسى که نمونه خارجى آن ها موجود است به بازار و مغازه مراجعه میکنیم، حتما در هنگام خرید از فروشنده بپرسیم "ایرانى دارید؟" و در صورتى که نمونه ایرانى از حداقل کیفیت مطلوب ما برخوردار بود براى بهبود وضعیت اقتصادى کشورمان نمونه ایرانى را تهیه کنیم.

با سلام
            من نماینده فروش لوازم خانگی شرکت دوو واسنوا هستم.که بصورت رانت وانحصاری کار میکند .80درصد کالا را به بازار نقدی تزریق میکنند و20 در صد به نماینده ها میدهند.
1- این کالا(اسنوا)همان دووی کره هست و در مورچه خوارت اصفهان مونتاژ میشود  که حتی یک قطعه ایرانی ندارد.فقط منافع شرکت انتخاب را تامین میکند و مصرف کننده متضرر میشود مدارک و اسناد مهم در اختیار دارم در صورت نیاز  حاضرم تقدیمتان کنم.
جلوی این رانتها باید گرفته شود ومحصول تمام ایرانی با کیفیت باید تولید وعرضه شود که موجب افتخار وموباهاتمان شود نه اینگونه که فقط این شرکت به چهر بانک مهر اقتصاد-رفاه-صادرات- انصار معرفی شود ورامبد جوان با دریافت وجه هنگفت تبلیغ این شرکت ورشکسته را نماید با گزارش کارشناسان  از سرمایه 8000 میلیارد سه برابر کم آورده فکری کنید تا از بد بدتر نشود ودر پیش خدا و بندگانش شرمنده نباشید

توسط : محمدی در تاریخ»۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۴۱

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/